Onze werkwijze

In 4 stappen van inzicht naar impact 

Elke organisatie heeft zijn eigen uitdagingen. Daarom beginnen we niet met een oplossing, maar met de juiste vragen: waar wil je naartoe en wat houdt je tegen? 

Met onze aanpak krijg je in 4 stappen grip op elk facet van je klantcommunicatie. 

Plan een kennismaking in
toekomst
1 Het doel helder krijgen, daar houden we van. Tijdens een kennismakingsgesprek prikken we de spreekwoordelijke stip op de horizon. Daar werken we naar toe. Daarnaast bespreken we de randvoorwaarden. Denk bijvoorbeeld aan veiligheid van data. Uiteraard beschikt AddComm over de nodige certificeringen. Alle afspraken leggen we vast in het contract met SLA en verwerkersovereenkomst. Inventarisatie & randvoorwaarden In nauwe samenwerking implementeren we de gewenste oplossingen en automatiseren we jullie communicatieflow. Onze werkwijze bestaat uit een combinatie van verschillende projectmanagementmethodes. Eén ding is zeker: onze aanpak werkt. 2 Implementatie Samen ontwerpen we jullie ideale communicatieflow. Hiervoor gebruiken we workshops. Welke documentstromen moeten geautomatiseerd worden? Welke kanalen zetten we in? Hoe moet de opmaak van de berichten eruit zien? Kortom: de flow met bijbehorende business rules moet duidelijk zijn. 3 Ontwerp 4 We evalueren het project en adviseren proactief over aanvullende oplossingen. Want als je het gemak van automatisering eenmaal ervaren hebt, kun je niet wachten tot je andere processen ook zo gestroomlijnd verlopen. Evaluatie & Advies
Leonie van der Veen
CEO AddComm

Laten we kennismaken

Ontmoet Leonie voor een inspirerend gesprek.
Afspraak inplannen