Wil je ook meer impact maken met je klantcommunicatie? Minder handwerk, meer relevantie, betere timing. Medewerkers die meer tijd overhouden voor echt...
Wil je ook meer impact maken met je klantcommunicatie? Minder handwerk, meer relevantie, betere timing. Medewerkers die meer tijd overhouden voor echt...
Op 17 mei 2024 kregen we bij AddComm te maken met een datalek. Een serieuze hack, veroorzaakt door een menselijke misser. En hoewel we de situatie inmiddels volledig onder controle hebben, zijn de inzichten die ik sindsdien heb opgedaan van onschatbare waarde. Daarom deel ik hier de vijf belangrijkste lessen die ik zelf in het afgelopen jaar heb geleerd.
17 mei 2024. Zes uur in de ochtend. De wekker gaat. Ik check mijn telefoon. 12 gemiste oproepen van onze CTO. Direct bel ik terug: "Leonie... Ik denk dat we gehackt zijn..."
Jouw klanten bereiken met optimale klantcommunicatie. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Want welke kanalen zet je in en in welke software en systemen moet je investeren om klaar te zijn voor de ontwikkelingen van de komende tien jaar?
Het is een bekend probleem: klanten die niet op tijd betalen, terwijl ze de factuur wel hebben ontvangen. Standaardherinneringen werken vaak niet, omdat ze geen rekening houden met hoe mensen reageren. Uit onderzoek blijkt dat 65% sneller betaalt als de herinnering aansluit bij hun gedrag.
In deze blog vertelt onze Manager HR Inge Boone meer over de assessmenttooling van The Predictive Index en hoe het AddComm helpt bij het zo duurzaam mogelijk inzetten van de medewerkers.
MVO: duurzaamheid, inclusie en diversiteit. Onderwerpen die steeds vaker in directiekamers besproken worden. Welke gevolgen heeft dat voor jouw klantcommunicatiestrategie?
In de blogreeks ‘Let’s Connect’ stellen we de medewerkers van AddComm aan je voor. Deze maand is dat productiemedewerker handinpak Prekisha Hirasingh.
Wat is de impact van de vier klantcommunicatietrends op organisaties? Lees het in deze blog.
Hoe ziet klantcommunicatie in 2035 eruit? We dromen er samen met klantcommunicatie-experts over. De resultaten lees je in deze blog.