Wil je ook meer impact maken met je klantcommunicatie? Minder handwerk, meer relevantie, betere timing. Medewerkers die meer tijd overhouden voor echt...
Wil je ook meer impact maken met je klantcommunicatie? Minder handwerk, meer relevantie, betere timing. Medewerkers die meer tijd overhouden voor echt...
Op 17 mei 2024 kregen we bij AddComm te maken met een datalek. Een serieuze hack, veroorzaakt door een menselijke misser. En hoewel we de situatie inmiddels volledig onder controle hebben, zijn de inzichten die ik sindsdien heb opgedaan van onschatbare waarde. Daarom deel ik hier de vijf belangrijkste lessen die ik zelf in het afgelopen jaar heb geleerd.
17 mei 2024. Zes uur in de ochtend. De wekker gaat. Ik check mijn telefoon. 12 gemiste oproepen van onze CTO. Direct bel ik terug: "Leonie... Ik denk dat we gehackt zijn..."
Jouw klanten bereiken met optimale klantcommunicatie. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Want welke kanalen zet je in en in welke software en systemen moet je investeren om klaar te zijn voor de ontwikkelingen van de komende tien jaar?
In deze blog vertelt onze Manager HR Inge Boone meer over de assessmenttooling van The Predictive Index en hoe het AddComm helpt bij het zo duurzaam mogelijk inzetten van de medewerkers.
Wat is de impact van de vier klantcommunicatietrends op organisaties? Lees het in deze blog.
Hoe ziet klantcommunicatie in 2035 eruit? We dromen er samen met klantcommunicatie-experts over. De resultaten lees je in deze blog.