5 lessen die ik als CEO leerde van onze eigen datahack

5 lessen die ik als CEO leerde van onze eigen datahack

Op 17 mei 2024 kregen we bij AddComm te maken met een datalek. Een serieuze hack, veroorzaakt door een menselijke misser. En hoewel we de situatie inmiddels volledig onder controle hebben, zijn de inzichten die ik sindsdien heb opgedaan van onschatbare waarde. Daarom deel ik hier de vijf belangrijkste lessen die ik zelf in het afgelopen jaar heb geleerd.

Never waste a good crisis: Hoe een hack onze wereld veranderde.

Never waste a good crisis: Hoe een hack onze wereld veranderde.

17 mei 2024. Zes uur in de ochtend. De wekker gaat. Ik check mijn telefoon. 12 gemiste oproepen van onze CTO. Direct bel ik terug: "Leonie... Ik denk dat we gehackt zijn..."

Privacy wordt de belangrijkste voorwaarde voor het verzamelen van klantdata

Privacy wordt de belangrijkste voorwaarde voor het verzamelen van klantdata

Jouw klanten bereiken met optimale klantcommunicatie. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Want welke kanalen zet je in en in welke software en systemen moet je investeren om klaar te zijn voor de ontwikkelingen van de komende tien jaar?

Snellere betaling dankzij gepersonaliseerde incassocommunicatie – 100% AVG-proof

Snellere betaling dankzij gepersonaliseerde incassocommunicatie – 100% AVG-proof

Het is een bekend probleem: klanten die niet op tijd betalen, terwijl ze de factuur wel hebben ontvangen. Standaardherinneringen werken vaak niet, omdat ze geen rekening houden met hoe mensen reageren. Uit onderzoek blijkt dat 65% sneller betaalt als de herinnering aansluit bij hun gedrag.

AddComm haalt het beste uit haar medewerkers én de organisatie door het inzetten van Predictive Index

AddComm haalt het beste uit haar medewerkers én de organisatie door het inzetten van Predictive Index

In deze blog vertelt onze Manager HR Inge Boone meer over de assessmenttooling van The Predictive Index en hoe het AddComm helpt bij het zo duurzaam mogelijk inzetten van de medewerkers.

Inclusie als basis van een goed gesprek

Inclusie als basis van een goed gesprek

MVO: duurzaamheid, inclusie en diversiteit. Onderwerpen die steeds vaker in directiekamers besproken worden. Welke gevolgen heeft dat voor jouw klantcommunicatiestrategie?

Let’s Connect met productiemedewerker handinpak Prekisha

Let’s Connect met productiemedewerker handinpak Prekisha

In de blogreeks ‘Let’s Connect’ stellen we de medewerkers van AddComm aan je voor. Deze maand is dat productiemedewerker handinpak Prekisha Hirasingh.

De impact van klantcommunicatietrends op organisaties

De impact van klantcommunicatietrends op organisaties

Wat is de impact van de vier klantcommunicatietrends op organisaties? Lees het in deze blog.

Samen dromen over de toekomst: klantcommunicatie in 2035

Samen dromen over de toekomst: klantcommunicatie in 2035

Hoe ziet klantcommunicatie in 2035 eruit? We dromen er samen met klantcommunicatie-experts over. De resultaten lees je in deze blog.