Support Medewerker

In ons team zoeken we iemand die niet alleen technische kennis heeft, maar ook begrijpt wat het betekent om klantgericht te zijn. Als Support Medewerker ben je de brug tussen ons platform en onze klant. Jouw werk maakt direct impact door vragen en problemen snel en professioneel op te lossen. Ben jij sterk in probleemoplossing en vind je het leuk om continu te leren en te groeien? Dan ga ik graag met je in gesprek!

Solliciteer direct
Support Medewerker  
 
Geen dag is hetzelfde! Als Support Medewerker ben jij dé expert die vragen en problemen van onze klanten oplost en ervoor zorgt dat ons platform elke dag een beetje beter wordt.
 
Jij biedt ondersteuning aan onze klanten die gebruik maken van ons klantcommunicatieplatform. Dit varieert van het beheren van communicatieworkflows tot het oplossen van technische en functionele vraagstukken. Door goede vragen te stellen zorg jij ervoor dat onze klanten optimaal gebruik kunnen maken van ons platform. Ook monitor jij de prestaties van het platform. Met jouw nieuwsgierigheid en analytisch vermogen zorg je er niet alleen voor dat hick-ups snel worden opgelost, maar dat daarbij ook de best mogelijke oplossing voor de klant gekozen wordt.
 
Wil jij bijdragen aan het soepel laten verlopen van de klantcommunicatie voor onze klanten? Kom dan snel op gesprek!
 
Dit vind je leuk om te doen
  • Ondersteunen van klanten met vragen over ons klantcommunicatieplatform via e-mail en ticketsysteem.  
  • Analyseren en oplossen van technische en functionele problemen, zodat onze klanten optimaal gebruik kunnen maken van de functionaliteiten.
  • Klanten proactief informeren over de voortgang van hun vragen of meldingen, zodat zij altijd op de hoogte zijn.
  • Proactief monitoren van de prestaties van ons klantcommunicatieplatform en snel ingrijpen bij afwijkingen of potentiële problemen.  
  • Samenwerken met onze Customer Succes Manager en Implementatie Consultants om terugkerende problemen te identificeren en mee te denken over verbeteringen.
  • Documenteren van veelvoorkomende problemen en oplossingen om zo onze interne kennisbank te versterken en klanten nog sneller te helpen.

Hierin herken je jezelf

· Je hebt kennis van JavaScript, PHP en HTML en je bent niet bang om technische uitdagingen aan te gaan.

· Communicatief ben jij vaardig, zowel in het Nederlands als in het Engels.

· Ervaring met support of technische klantondersteuning is een pré.

· Je bent analytisch sterk en kunt snel de oorzaak van problemen achterhalen.

· Je werkt nauwkeurig, bent stressbestendig en hebt een klantgerichte instelling.

check
share

Wat bieden wij

Met 100 bekende bedrijven als klant, 250 miljoen fysieke en digitale berichten welke wij jaarlijks versturen en ruim 15.000.000 Nederlanders die wij elk jaar bereiken, zijn wij het bedrijf waar jij wilt werken. Je helpt onze klanten om hun communicatieprocessen soepel te laten verlopen en lost problemen het liefst op, nog voordat ze de klant bereiken. Kun en wil jij daar een bijdrage aan leveren? Je krijgt bij AddComm de vrijheid om nieuwe ideeën aan te dragen en die vervolgens zelf te ontwikkelen. Geen idee of uitdaging is te gek.  

Geld

money

Geld alleen maakt niet gelukkig, maar is zeker niet onbelangrijk. In deze rol ga jij een salaris verdienen vanaf 2.850 euro. En dat krijg jij voor een 38-urige werkweek en 25 vakantiedagen.

De extra's

money

Denk hierbij aan meer dan 30 trainingen in de AddComm Academy, elke dag een verse lunch, een telefoon en laptop van de zaak. En natuurlijk een reiskostenvergoeding en pensioenregeling.

Flexibel werken

money

Werkgeluk staat voorop. Een goede balans tussen privé en werk is belangrijk. Dit betekent 60% op kantoor en 40% thuis.

Cultuur

money

Werken op een inspirerend kantoor en een ongekend goede werksfeer. Work hard, play hard. Dat betekent bij ons de leukste borrels, poolen, tafelvoetballen, keihard trainen in onze in-house Gym of volledig kopje onder in onze ballenbak.

Het sollicitatieproces

Sollicitatieproces

Solliciteer direct

Inge

Vragen of eerst vrijblijvend kennismaken voordat je solliciteert?

Dat kan bij Inge!

Neem contact op Arrow right
share