In deze rol werk je samen met ervaren consultants aan de succesvolle implementatie van Flowize bij onze klanten. Je ondersteunt organisaties die gebruikmaken van ons klantcommunicatieplatform, waarbij je uiteenlopende taken oppakt van het beheren van communicatieworkflows tot het oplossen van technische en functionele vraagstukken. Door de juiste vragen te stellen, help jij klanten om het maximale uit ons platform te halen. Daarnaast monitor je actief de prestaties en denk je mee over verbeteringen. Met jouw nieuwsgierigheid en analytisch vermogen weet je niet alleen snel problemen te verhelpen, maar ook structurele, toekomstbestendige oplossingen te bieden.
Je krijgt bij ons de ruimte om te groeien, veel te leren en direct impact te maken. Door het intensieve contact met klanten ontwikkel je jezelf razendsnel tot een expert in klantcommunicatie en implementatie. Wil jij deze kans grijpen en bijdragen aan succesvolle klantoplossingen? Kom dan snel met ons in gesprek!
Je houdt klanten op de hoogte van de voortgang van meldingen zodat zij altijd weten waar ze aan toe zijn.
Je hebt kennis van JavaScript, PHP en HTML en pakt technische uitdagingen met vertrouwen aan.
Je communiceert duidelijk in zowel Nederlands als Engels.
Je hebt ervaring met support of technische klantondersteuning of je wilt je hierin verder ontwikkelen.
Je achterhaalt snel de oorzaak van problemen en komt met effectieve oplossingen.
Je werkt zorgvuldig en hebt een sterke focus op kwaliteit en klanttevredenheid.
Met 100 bekende bedrijven als klant, 250 miljoen fysieke en digitale berichten welke wij jaarlijks versturen en ruim 15.000.000 Nederlanders die wij elk jaar bereiken, zijn wij het bedrijf waar jij wilt werken. Om dat allemaal mogelijk te maken, zorg jij ervoor dat onze systemen en werkplekken altijd betrouwbaar en toekomstbestendig zijn. Je krijgt bij AddComm de vrijheid om nieuwe ideeën aan te dragen en die vervolgens zelf te ontwikkelen. Geen idee of uitdaging is te gek.
We bekijken gelijk je sollicitatie en nemen binnen 2 dagen contact met je op.
doen we bij ons op kantoor. In dit gesprek mag je ons het hemd van het lijf stellen.
Dan nodigen je uit voor een online assessment van 20 minuten, zodat we jouw persoonlijke drijfveren volledig kunnen benutten.
gaan we meer de diepte in. Zowel qua functie als jouw talenten en hoe we deze kunnen benutten in de organisatie.
Dan doen wij je een contractvoorstel en kan je zo snel mogelijk bij ons aan de slag!