Werken bij

Implementatie Consultant

Over de functie

In ons team zoeken we iemand die niet alleen technische kennis heeft, maar ook begrijpt wat het betekent om klantgericht te zijn. Als Implementatie Consultant ben jij de brug tussen ons platform en onze klanten. Jij zorgt ervoor dat onze oplossingen niet alleen technisch goed werken, maar ook écht aansluiten bij de wensen van de gebruiker. Jouw werk heeft directe impact: je lost vragen en problemen snel, professioneel en met aandacht op. Ben jij analytisch sterk, denk je in oplossingen en vind je het leuk om continu te leren en te groeien? Dan gaan we graag met je in gesprek!

In deze rol werk je samen met ervaren consultants aan de succesvolle implementatie van Flowize bij onze klanten. Je ondersteunt organisaties die gebruikmaken van ons klantcommunicatieplatform, waarbij je uiteenlopende taken oppakt van het beheren van communicatieworkflows tot het oplossen van technische en functionele vraagstukken. Door de juiste vragen te stellen, help jij klanten om het maximale uit ons platform te halen. Daarnaast monitor je actief de prestaties en denk je mee over verbeteringen. Met jouw nieuwsgierigheid en analytisch vermogen weet je niet alleen snel problemen te verhelpen, maar ook structurele, toekomstbestendige oplossingen te bieden.

Je krijgt bij ons de ruimte om te groeien, veel te leren en direct impact te maken. Door het intensieve contact met klanten ontwikkel je jezelf razendsnel tot een expert in klantcommunicatie en implementatie. Wil jij deze kans grijpen en bijdragen aan succesvolle klantoplossingen? Kom dan snel met ons in gesprek!

 

Dit vind je leuk om te doen:

  • Klanten ondersteunen

    Je helpt klanten met vragen over ons klantcommunicatieplatform via e-mail en ticketsysteem.
  • Analyseren en oplossen

    Je onderzoekt technische en functionele problemen zodat klanten optimaal gebruik kunnen maken van de functionaliteiten.
  • Proactief informeren

    Je houdt klanten op de hoogte van de voortgang van meldingen zodat zij altijd weten waar ze aan toe zijn.

  • Monitoren en verbeteren

    Je bewaakt de prestaties van ons klantcommunicatieplatform en grijpt snel in bij afwijkingen of potentiële problemen.
  • Samenwerken en optimaliseren

    Je werkt samen met de Customer Success Manager en Implementatieconsultants om terugkerende problemen te signaleren en verbeterkansen te benutten.
  • Documenteren en kennis delen

    Je legt veelvoorkomende problemen en oplossingen vast zodat onze interne kennisbank groeit en klanten sneller geholpen worden.

Hierin herken je jezelf:

  • Technische kennis

    Je hebt kennis van JavaScript, PHP en HTML en pakt technische uitdagingen met vertrouwen aan.

  • Communicatief sterk

    Je communiceert duidelijk in zowel Nederlands als Engels.

  • Ervaring en klantgerichtheid

    Je hebt ervaring met support of technische klantondersteuning of je wilt je hierin verder ontwikkelen.

  • Analytisch vermogen

    Je achterhaalt snel de oorzaak van problemen en komt met effectieve oplossingen.

  • Servicegericht en nauwkeurig

    Je werkt zorgvuldig en hebt een sterke focus op kwaliteit en klanttevredenheid.

Wat bieden wij:

Met 100 bekende bedrijven als klant, 250 miljoen fysieke en digitale berichten welke wij jaarlijks versturen en ruim 15.000.000 Nederlanders die wij elk jaar bereiken, zijn wij het bedrijf waar jij wilt werken. Om dat allemaal mogelijk te maken, zorg jij ervoor dat onze systemen en werkplekken altijd betrouwbaar en toekomstbestendig zijn. Je krijgt bij AddComm de vrijheid om nieuwe ideeën aan te dragen en die vervolgens zelf te ontwikkelen. Geen idee of uitdaging is te gek.

  • Geld

    Geld alleen maakt niet gelukkig, maar is zeker niet onbelangrijk. In deze rol ga jij een salaris verdienen vanaf 3.750 euro. En dat krijg jij voor een 38-urige werkweek en 25 vakantiedagen.

  • De extra's

    Denk hierbij aan meer dan 30 trainingen in de AddComm Academy, elke dag een verse lunch, een telefoon en laptop van de zaak. En natuurlijk een reiskostenvergoeding en pensioenregeling.

  • Flexibel werken

    Werkgeluk staat voorop. Een goede balans tussen privé en werk is belangrijk. Dit betekent 60% op kantoor en 40% thuis

  • Cultuur

    Werken op een inspirerend kantoor en een ongekend goede werksfeer. Work hard, play hard. Dat betekent bij ons de leukste borrels, poolen, tafelvoetballen, keihard trainen in onze in-house Gym of volledig kopje onder in onze ballenbak.

Het sollicitatieproces

  • Jij solliciteert

    We bekijken gelijk je sollicitatie en nemen binnen 2 dagen contact met je op.

  • Het eerste gesprek

    doen we bij ons op kantoor. In dit gesprek mag je ons het hemd van het lijf stellen.

  • Is er een wederzijdse match?

    Dan nodigen je uit voor een online assessment van 20 minuten, zodat we jouw persoonlijke drijfveren volledig kunnen benutten.

  • Het tweede gesprek

    gaan we meer de diepte in. Zowel qua functie als jouw talenten en hoe we deze kunnen benutten in de organisatie.

  • Hebben we elkaar gevonden?

    Dan doen wij je een contractvoorstel en kan je zo snel mogelijk bij ons aan de slag!

Solliciteer direct

IMG

Vragen of eerst vrijblijvend kennismaken voordat je solliciteert?

Dat kan bij Anne-Fleur

Neem contact op