In ons team zoeken we iemand die niet alleen technische kennis heeft, maar ook begrijpt wat het betekent om klantgericht te zijn. Als Support Medewerker ben je de brug tussen ons platform en onze klant. Jouw werk maakt direct impact door vragen en problemen snel en professioneel op te lossen. Ben jij sterk in probleemoplossing en vind je het leuk om continu te leren en te groeien? Dan ga ik graag met je in gesprek!
Als Junior Implementatie Consultant werk je samen met ervaren consultants aan de succesvolle implementatie van Flowize bij en met onze klanten. Jij biedt ondersteuning aan onze klanten die gebruik maken van ons klantcommunicatieplatform. Dit varieert van het beheren van communicatieworkflows tot het oplossen van technische en functionele vraagstukken. Door goede vragen te stellen zorg jij ervoor dat onze klanten optimaal gebruik kunnen maken van ons platform. Ook monitor jij de prestaties van het platform. Met jouw nieuwsgierigheid en analytisch vermogen zorg je er niet alleen voor dat hick-ups snel worden opgelost, maar dat daarbij ook de best mogelijke oplossing voor de klant gekozen wordt.
Je krijgt de kans om te groeien, te leren en direct impact te maken door veel in contact te staan met klanten. Wil jij deze kans grijpen?Kom dan snel op gesprek!
Hierin herken je jezelf
· Je hebt kennis van JavaScript, PHP en HTML en je bent niet bang om technische uitdagingen aan te gaan.
· Je hebt kennis van JavaScript, PHP en HTML en je bent niet bang om technische uitdagingen aan te gaan.
· Communicatief ben jij vaardig, zowel in het Nederlands als in het Engels
· Ervaring met support of technische klantondersteuning is een pré.
· Je bent analytisch sterk en kunt snel de oorzaak van problemen achterhalen.
· Je werkt nauwkeurig, bent stressbestendig en hebt een klantgerichte instelling.
Junior Implementatie Consultant
Als Junior Implementatie Consultant werk je samen met ervaren consultants aan de succesvolle implementatie van Flowize bij en met onze klanten. Jij biedt ondersteuning aan onze klanten die gebruik maken van ons klantcommunicatieplatform. Dit varieert van het beheren van communicatieworkflows tot het oplossen van technische en functionele vraagstukken.
Geld alleen maakt niet gelukkig, maar is zeker niet onbelangrijk. In deze rol ga jij een salaris verdienen vanaf 2.850 euro. En dat krijg jij voor een 38-urige werkweek en 25 vakantiedagen.
Werkgeluk staat voorop. Een goede balans tussen privé en werk is belangrijk. Dit betekent 60% op kantoor en 40% thuis.
Werken op een inspirerend kantoor en een ongekend goede werksfeer. Work hard, play hard. Dat betekent bij ons de leukste borrels, poolen, tafelvoetballen, keihard trainen in onze in-house Gym of volledig kopje onder in onze ballenbak.