Over ons

Van printspecialist naar expert in omnichannel klantcommunicatie 

Wat in 1996 begon als een print- en mailhuis in De Meern, is uitgegroeid tot dé specialist in slimme software voor omnichannel klantcommunicatie. Nog steeds een familiebedrijf, nog steeds ondernemend en enthousiast – maar met de technologie, kennis en ambitie van nu. 

Vanuit Amersfoort helpen we organisaties in de publieke en commerciële sector om grip te krijgen op hun klantcommunicatieprocessen. Wij kennen de uitdagingen in sectoren als energie, overheid en financiële dienstverlening. Van onboarding tot incasso en van servicebericht tot storingsmelding: wij zorgen dat elk bericht impact maakt. 

ADDCOMM TEAM

Leonie van der Veen
Leonie van der Veen CEO
LinkedIn
Arne van der Veen
Arne van der Veen CTO
LinkedIn
Nico Gunzeln
Nico Gunzeln Key Accountmanager
LinkedIn
Mona Ignacia
Mona Ignacia Key Accountmanager
LinkedIn
Ulises Crespo
Ulises Crespo Product Manager
LinkedIn
Bart Vink
Bart Vink Implementatie Consultant
LinkedIn
Anne-Fleur van der Veen
Anne-Fleur van der Veen Manager Operations
LinkedIn
Wilco ter Haar
Wilco ter Haar Teamlead Customer Service
LinkedIn
Yvonne Vroom
Yvonne Vroom Technical Service Specialist
LinkedIn
Pascal Middelweerd
Pascal Middelweerd Customer Service Specialist
LinkedIn
Joris van der Meer
Joris van der Meer Implementatie Consultant
LinkedIn
Patrick van es
Patrick van es Teamlead Technical Service
LinkedIn
Inge Boone
Inge Boone Manager HR
Henja Dijkstra
Henja Dijkstra Manager Quality & Assurance
AddComm Logo

Over AddComm

Bij AddComm draait het om één ding: easy communication, personal impact 

We helpen organisaties om hun klantcommunicatie slimmer te organiseren, door overzicht aan te brengen in complexe processen. We automatiseren waar mogelijk en zorgen dat elk bericht past bij de voorkeur en situatie van de ontvanger. 

We geloven in samenwerken. In duidelijkheid. En in klantcommunicatie die niet alleen goed geregeld is, maar ook echt impact heeft. 

Bij AddComm vinden we namelijk dat technologie je werk vooral makkelijker moet maken. Zodat je klanten weer de aandacht krijgen die ze verdienen.  


Onze klanten