Bij AddComm draait alles om slimme en persoonlijke klantcommunicatie. Als familiebedrijf combineren we meer dan 25 jaar ervaring met de technologie van nu. Zo helpen we organisaties in uiteenlopende sectoren om elk contactmoment met hun klanten waardevoller en effectiever te maken.
Wat in 1996 begon als een print- en mailhuis in De Meern, is uitgegroeid tot dé specialist in slimme software voor omnichannel klantcommunicatie. Nog steeds een familiebedrijf, nog steeds ondernemend en enthousiast, maar met de technologie, kennis en ambitie van nu.
Vanuit Amersfoort helpen we organisaties in de publieke en commerciële sector om grip te krijgen op hun klantcommunicatieprocessen. Wij kennen de uitdagingen in sectoren als energie, overheid en financiële dienstverlening. Van onboarding tot incasso en van servicebericht tot storingsmelding: wij zorgen dat elk bericht impact maakt.
We helpen organisaties om hun klantcommunicatie slimmer te organiseren, door overzicht aan te brengen in complexe processen. We automatiseren waar mogelijk en zorgen dat elk bericht past bij de voorkeur en situatie van de ontvanger.
We geloven in samenwerken. In duidelijkheid. En in klantcommunicatie die niet alleen goed geregeld is, maar ook echt impact heeft.
Bij AddComm vinden we namelijk dat technologie je werk vooral makkelijker moet maken. Zodat je klanten weer de aandacht krijgen die ze verdienen.