Ons verhaal
Wij zijn AddComm, dé regisseur voor al jouw klantcommunicatie. Onze kracht? Dat is het leggen van verbindingen. In partnerships met onze klanten én tussen ieder denkbaar communicatiemiddel. Door onze kennis te verbinden aan jouw processen maken we complexe klantcommunicatie simpel én overzichtelijk. En het resultaat? Jij bereikt jouw klant gegarandeerd.
Met de jarenlange ervaring van ons familiebedrijf staan we voor zekerheid en toewijding. En tegelijkertijd zijn we altijd in ontwikkeling. Want we houden van uitdagingen en bedenken steeds nieuwe, betere en efficiëntere oplossingen. Zo staan we garant voor optimale klantcommunicatie. Nu en in de toekomst. Dat noemen wij Empowering businesses to lead in Customer Communication.
Empowering businesses to lead in customer communication:
al meer dan 25 jaar!
De Meern, 1996: print- en mailhuis AddComm is geboren. Vanaf het eerste moment een familiebedrijf. Ondernemend, vindingrijk en enthousiast.
Er is veel veranderd sinds 1996. We zijn gevestigd in Amersfoort en de volgende generatie familieleden staat aan het roer. Met dezelfde energie en hetzelfde enthousiasme. Maar met een gewijzigde koers. We zijn namelijk allang niet meer alleen een print- en mailhuis. We zijn getransformeerd tot specialist in één-op-één klantcommunicatie via alle kanalen. Van e-mail, apps, SMS, social media, online archief, Mijn Overheid en print tot WhatsApp en Voice. Dat noemen wij omnichannel klantcommunicatie.

Terugblik naar het begin
Het ontstaan van Addcomm
Het mooie aan ondernemen is dat het je vaak overkomt. Je loopt er tegenaan. En zo was het 25 jaar geleden ook bij het ontstaan van AddComm, vertelt Ludolf van der Veen, oprichter van AddComm: “Ik werkte in de jaren ’80 als commercieel directeur bij SMRA (Stichting Mechanische Registratie en Administratie). Zij hadden naast eigen printers en technologie ook het mooiste adressenbestand van Nederland in handen. Alle output was daar al computergedreven, en daar bleken we goud in handen te hebben, want IT-gedreven communicatie bleek de toekomst. Maar SMRA wilde activiteiten afstoten, via een Management Buyout heb ik dit onderdeel overgenomen. Tegelijkertijd werd ik benaderd om een bedrijf in De Meern over te nemen. Een hectische tijd, maar lang verhaal kort: op 1 augustus 1996 werden deze twee organisaties één en was AddComm geboren.”


Waarom de naam "AddComm"?
Ludolf zweerde destijds bij de kracht van ‘Het Rode Boekje’ -een jaarlijkse uitgave van DMIN met informatie over lettershops & fulfilment houses in Nederland-: “Wat er ook gebeurt, ik sta bij de volgende editie op de eerste bladzijde van het boekje. En dus was daar de uitdaging om een bedrijfsnaam met de letter ‘A’ te verzinnen, die ook nog eens vertelde wat we doen. Data, computers, communiceren, adressen… AddComm: wij voegen namelijk iets toe aan communicatie. Dat deden we al in 1996, en dat doen we -naja mijn kinderen- nu nog steeds.”
Blik op de toekomst
De wereld om ons heen verandert snel. Nieuwe communicatiemiddelen, nieuwe mogelijkheden, nieuwe uitdagingen. Waar digitaal een aantal jaar geleden een nieuwigheid was, wordt het de komende jaren de norm. Het computergebruik is in de laatste eeuw exponentieel toegenomen en de hoeveelheid digitale data is gigantisch. Klantcommunicatie staat daarom sterk onder druk om te veranderen. Er zijn steeds meer technische mogelijkheden en de uitdaging ligt in het verder digitaliseren en het ontwikkelen van nieuwe applicaties en communicatiekanalen. Daarnaast maakt wet- en regelgeving het noodzakelijk om snel te kunnen schakelen en aanpassingen door te voeren voor de communicatie naar uw klanten. Denk hierbij aan de eisen rondom AVG, toegankelijkheid en informatiebeveiliging.
Als expert in klantcommunicatie ervaren wij dezelfde uitdagingen én kansen. Tenslotte verwerken we ruim 250 miljoen documenten per jaar voor opdrachtgevers uit verschillende branches. Het antwoord op veranderende omstandigheden, wetgeving en de onzekerheid die momenteel kenmerkend zijn voor onze markt, is ons in eigen huis ontwikkelde klantcommunicatie platform.

"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Duis accumsan velit sit amet sagittis malesuadadfafafads."
Addcomm Team
-
Leonie van der Veen
CEO
-
Arne van der Veen
CTO
-
Anne-Fleur van der Veen
Manager Productie
-
Robbert-Jan
CFOO
-
Ulises Crespo
Product Manager
-
Noud Huisman
Accountmanager
-
Bart Vink
Consultant
-
Nico Gunzeln
Key Accountmanager
-
Mona Ignacia
Key Accountmanager
-
Wilco ter Haar
Teamlead Customer Service
-
Pascal Middelweerd
Customer Service Manager
-
Dayenne Sarkol
Content Manager
-
Robby Peele
Productmanager
-
Henja Dijkstra
Manager Proces & Kwaliteit
-
Inge Boone
HR Manager
Onze klanten



.png?width=200&height=153&name=MicrosoftTeams-image-3%20(1).png)














